H&M – sieciówka z aspiracjami

Paryskie wybiegi kojarzyły nam się głównie z prezentacją projektów od Gucci, Chanel, Versace lub wielu innych projektantów. Jeszcze kilka, kilkanaście miesięcy temu nie byliśmy gotowi pomyśleć, że jedna z największych sieci sklepów odzieżowych również stworzy własną kolekcję, która zadebiutuje na tygodniu mody w Paryżu. Tak się jednak stało i to H&M może liczyć na jeszcze większe zainteresowanie swoją ofertą.

Ta sieć sklepów, posiadająca bardzo długą historię i tradycję, nie pierwszy raz styka się ze światem wielkiej mody. I chociaż był to debiut na wybiegu w jednej ze stolic światowej mody, to H&M współpracowało z wieloma wybitnymi projektantami. Kwestią czasu musiało być więc to, do czego doszło w ostatnim czasie. W końcu autorskie kolekcje takich tuzów jak Versace, Madonna, Kylie Minogue, Victor & Rollf czy Karl Lagerfeld nie mogą nie zostać zauważone.

Wracając do samego pojawienia się H&M na Fashion Week w Paryżu, to pokaz był niezwykle widowiskowy. Specjalna sceneria sprawiała wrażenie bardzo artystycznego pejzażu. Z resztą, co tu dużo mówić – obejrzyjcie video relację z tego wydarzenia: