Adidas – marka dla sportu

Adidas od 1954 roku jest głównym sponsorem niemieckiej reprezentacji w piłkę nożną. Daje to nieprzerwane kilkadziesiąt lat wzajemnej współpracy, która układa się na tyle dobrze, iż już teraz mówi się o przedłużeniu kontraktu trwającego do 2018 roku. Dla wielu z nas marka ta kojarzy się właśnie z futbolem, zarówno w wyniku sponsoringu jak i produktów tworzonych pod potrzeby piłkarzy oraz fanów tej dyscypliny. Jednakże błędem byłoby myślenie, iż producent koncentruje się tylko i wyłącznie na tym sporcie. Adidas stara się angażować swoje środki w rozmaite dyscypliny i na chwilę obecną ciężko jest znaleźć taki obszar, w którym nie byłby obecne buty sportowe tej właśnie firmy.

Jednym z nich jest tenis, czyli sport bardzo popularny, również w naszym kraju. Dzięki temu zaangażowaniu na buty Adidas pojawiają się na nogach tenisistów, a w ich rękach znajdują się rakiety, które są przygotowywane specjalnie z myślą o tych wszystkich, którzy lubią te formę aktywności fizycznej, bez znaczenia, czy chodzi o amatorów, czy profesjonalistów.

Firma stara się również inwestować w wybitne talenty. W ten sposób jeden z najlepszych tenisistów świata, Andy Murray, podpisał z producentem pięcioletni kontrakt na ponad 25 miliony dolarów. W ten sposób niemiecka marka przyczynia się do rozwoju sportu, co jest znacznym ułatwieniem dla wielu graczy oraz klubów sportowych, które dzięki opiece mogą realizować nowe plany treningowe oraz kupować nowoczesny sprzęt. W końcu nawet największy talent nie przeskoczy pewnego pułapu, jeśli nie będzie miał odpowiednich narzędzi, takich jak na przykład buty do biegania.